Veiledninger
Administrering av varslene dine
Administrering av varslene dine
Når du registrerer deg, kan du velge å motta varsler om kampanjer og retningslinjer, og du kan legge til et telefonnummer for å få visse varsler via telefon og tekstmelding.
Ulike typer varslinger
- meldinger: kommunikasjon fra verter eller gjester
- påminnelser og forslag: reservasjonspåminnelser, nyttige tips for å forbedre turen din og andre meldinger knyttet til aktivitetene dine på Airbnb
- kampanjer og tips: kuponger, kampanjer, undersøkelser, produktoppdateringer og inspirasjon fra Airbnb og Airbnbs partnere
- retningslinjer og fellesskap: oppdateringer om lover om deling av hjem og kampanjearbeid i lokalsamfunnet ditt
- kontostøtte: meldinger om kontoen din, turer, juridiske oppdateringer, sikkerhets- og personvernsinformasjon og kundeserviceforespørsler
Velg hvordan du vil motta varsler
Du kan velge hvordan du ønsker å motta varslene ivarslingsinnstillingene. Du kan blant annet velge telefonsamtaler, meldinger, push-varsler til Airbnb-appen og e-poster.
Deaktivering av varsler
Du kan slå av de fleste varslene i varslingsinnstillingene dine. Du kan også gjøre følgende:
- Tekstmeldinger (SMS): Svar STOP. Svar START for å motta varsler igjen
. - E-poster: Klikk på Avslutt abonnement i e-posten om Rabatter og tips eller Retningslinjer og fellesskap.
- Push-varslinger: Gå til mobil- eller nettbrettinnstillingene dine og slå av push-varsler for Airbnb-appen.
- Telefonsamtaler: Be den som ringer, om å fjerne deg fra Airbnbs ringeliste.
Få viktig informasjon
Det er noen viktige varsler som ikke kan slås av. Du ønsker ikke å gå glipp av varsler om
- reservasjoner
- kontoaktivitet
- juridiske oppdateringer
- varsler om sikkerhet og personvern
- forespørsler fra kundeservice
I noen tilfeller, for eksempel hvis vi ikke kan nå deg på e-post, kan vi måtte kontakte deg på telefon eller på en annen måte.
Airbnbs postadresse: 888 Brannan St, San Francisco, CA 94103
Var denne artikkelen til hjelp?
Relaterte artikler
- GjestManglende e-postvarslerDu kan gå glipp av et e-postvarsel hvis feil e-postadresse er lagt til på kontoen din, eller på grunn av utdaterte varslingsinnstillinger.
- VertSvar på en forespørselDu har 24 timer på å godta eller avslå en turforespørsel før den utløper.
- GjestSe reservasjonsstatusen som gjestDu kan finne reservasjonsstatusen i innboksen, eller ved å gå til "Turer" og finne reservasjonen der.
Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg