Forslag vises etter at du har skrevet inn søkeordene. Bruk opp- og nedpilene for å bla gjennom resultatene. Bruk enter til å velge. Hvis valget er en setning, blir denne setningen sendt til søkeruten. Hvis forslaget er en lenke, navigerer nettleseren til den siden.
Veiledninger
Gjest

Be om en refusjon

Hvis du vil be om refusjon før eller etter turen, kan refusjonsforespørsler om hvilket som helst beløp behandles gjennom løsningssenteret.

Vi anbefaler at du diskuterer eventuelle refusjonsbeløp med verten i samtaletråden på Airbnb, før du sender inn en forespørsel i løsningssenteret. Hvis du og verten ikke klarer å komme til enighet, får du muligheten til å be Airbnb om hjelp til å finne en løsning. Problemer må rapporteres til Airbnb innen 72 timer etter at du oppdaget det, for at det skal dekkes av ombestillings- og refusjonsvilkårene.

Merk: Du har opptil 60 dager etter reservasjonens utsjekkingsdato til å sende inn en forespørsel gjennom løsningssenteret.

Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet, hjelper vi deg med å be verten om å fikse det, be om refusjon eller be om å få kansellere mot full refusjon. Det er viktig å sende forespørselen innen 24 timer etter at du oppdaget reiseproblemet. Verten har 1 time på seg til å svare. Hvis verten avslår eller ikke svarer, kan du be Airbnb om hjelp.

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte artikler

Få hjelp med reservasjonene, kontoen og mer.
Logg inn eller registrer deg