Be om en refusjon
Hvis du vil be om refusjon før eller etter turen, kan refusjonsforespørsler om hvilket som helst beløp behandles gjennom løsningssenteret.
Vi anbefaler at du diskuterer eventuelle refusjonsbeløp med verten i samtaletråden på Airbnb, før du sender inn en forespørsel i løsningssenteret. Hvis du og verten ikke klarer å komme til enighet, får du muligheten til å be Airbnb om hjelp til å finne en løsning. Problemer må rapporteres til Airbnb innen 72 timer etter at du oppdaget det, for at det skal dekkes av ombestillings- og refusjonsvilkårene.
Merk: Du har opptil 60 dager etter reservasjonens utsjekkingsdato til å sende inn en forespørsel gjennom løsningssenteret.
Hvis det oppstår et problem i løpet av oppholdet, hjelper vi deg med å be verten om å fikse det, be om refusjon eller be om å få kansellere mot full refusjon. Det er viktig å sende forespørselen innen 24 timer etter at du oppdaget reiseproblemet. Verten har 1 time på seg til å svare. Hvis verten avslår eller ikke svarer, kan du be Airbnb om hjelp.
Relaterte artikler
- Be om refusjonSkal du ha refusjon? Første steg er å sende melding til verten, slik at han/hun kan finne en løsning. Hvis verten ikke kan fikse problemet, …
- GjestSlik får du hjelp via løsningssenteretI løsningssenteret kan du be om eller sende penger for ting relatert til Airbnb-turen din. Gjester og verter kan be Airbnb om hjelp til å ko…
- GjestNår du mottar refusjonenRefusjoner utstedes nesten umiddelbart, og de fleste kommer fram innen ti dager, men med enkelte betalingsmåter og i noen regioner kan det t…