Hopp til innhold
    Naviger fremover for å få tilgang til foreslåtte resultater
    Lengre ventetider enn vanlig på grunn av COVID-19
    Hvis det er mer enn 72 timer til reservasjonen starter, vennligst ta kontakt nærmere innsjekkingstidspunktet. Hvis du ønsker å endre eller kansellere en reservasjon, kan du gjøre det fra Turer-siden eller i kontrollpanelet for vertskap.

    Hvordan kan jeg sende inn formildende omstendighetskrav?

    Merk: Hvis du må kansellere reservasjonen din på grunn av koronaviruset (COVID-19), bør du lese gjennom artikkelen vår om kanselleringsalternativer.

    Slik kansellerer du

    Hvis du må kansellere på grunn av uventede omstendigheter som er utenfor din kontroll:

    1. Lesretningslinjene for formildende omstendigheter for å se om du er dekket.
    2. Sørg for at du har nødvendig dokumentasjon tilgjengelig.
    3. Kanseller reservasjonen av et hjem eller en Airbnb-opplevelse.

    Slik fungerer det

    Hvis reservasjonen din faller inn under anerkjente formildende omstendigheter, får du beskjed om at du kan kansellere uten sanksjoner, og hvis du er gjest får du full refusjon.

    Hvis reservasjonen din ikke automatisk er berettiget, må du gjennomføre kanselleringen og deretter kontakte oss for å sende inn et krav. Vi veileder deg gjennom de neste trinnene. De omfatter å sende inn nødvendig dokumentasjon og å vente på at teamet vårt gjennomgår saken. Krav må sendes inn senest 14 dager etter kanselleringen.