Hopp til innhold
Gå til hovedhjelpeinnhold

Hvordan bestiller jeg en forhåndsgodkjennelse og et spesialtilbud?

Hvis du kontakter en vert angående stedet deres før du sender en forespørsel om å bestille det, har verten muligheten til å invitere deg til å bestille på et par forskjellige måter:

  • Forhåndsgodkjenning: Verten inviterer deg til å bestille de datoene og prisene som ble vist da du kontaktet verten.
  • Spesialtilbud: Verten velger en spesialtilpasset pris (eller andre spesifikasjoner) og inviterer deg til å bestille med de nye spesifikasjonene.

Merk: Et spesialtilbud viser kun pris per natt, og inkluderer ikke tjenestegebyr for gjester og andre eventuelle skatter, gebyrer eller kostnader.

Slik finner du forhåndsgodkjenningen eller spesialtilbudet

Du får et e-postvarsel når du mottar forhåndsgodkjenning eller spesialtilbud. Gå til Turer for å se reservasjonsforespørslene. Du kan også kontrollere reservasjonsstatusen ved å lese meldingstråden der du snakker med verten.

Slik bestiller du en forhåndsgodkjenning eller et spesialtilbud

  1. Gå til Meldinger.
  2. Klikk på samtalen med verten for å åpne meldingen.
  3. Finn boksen som viser detaljene for forhåndsgodkjenningen eller spesialtilbudet.
  4. Klikk på Bestill.
  5. Se over reservasjonsopplysningene og betalingsinformasjonen.
  6. Klikk på Bestill nå for å fullføre bestillingen.